مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 02:552021-06-26اجتماعي

از وجود 3 مدرسه کانکسی در چهادانگه تا نا ایمن بودن 20 درصد از مدارس


به گفته رییس آموزش و پرورش بخش چهاردانگه ساری سه مدرسه کانکسی در روستاهای پشرت، الیرد و وستمین وجود دارد و 20 درصد مدارس نیز تخریبی اند و نیاز به مقاوم سازی دارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، بخش چهاردانگه یکی از بخش های شش گانه شهرستان ساری است که در جنوب و جنوب شرقی این شهرستان قراردارد.

این بخش یک هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت داشته و مرکز آن شهر کیاسر است، چشمه باداب سورت، دریاچه چورت و دریاچه پله (الندان) از جاذبه های منحصربفرد گردشگری این منطقه است و وجود گوردخمه های اشکانی نشان از قدمت این بخش دارد، اما با وجود این وسعت فراوان و جاذبه های گردشگری، این منطقه همچنان از مناطق محروم در استان مازندران محسوب می شود.

بخش چهاردانگه 96 روستا و 1 شهر دارد، محور کیاسر، جاده ای حدودا به طول 70 کیلومتر یکی از پرترددترین محورهای استان است که شمال کشور را به شرق و جنوب وصل می کند، جاده ای که بواسطه عرض کم و دوطرفه بودن، بارها و بارها تصادفات زیاد و مرگ و میر هموطنانمان را به خود دیده است.

 پراکندگی زیاد روستاها، صعب العبور بودن جاده ها، برف گیر بودن آنها و نبود امکانات کافی، مهاجرت وسیعی از مردم را از این منطقه به شهرستان ساری در پی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از وجود 3 مدرسه کانکسی در چهادانگه تا نا ایمن بودن 20 درصد از مدارس

از وجود 3 مدرسه کانکسی در چهادانگه تا نا ایمن بودن 20 درصد از مدارس