مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 16:452021-06-26سياسي

پروانه بهره برداری بیمارستان 64 تختخوابی جانبازان اعصاب و روان مشهد صادر شد


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: پروانه بهره برداری بیمارستان 64 تختخوابی جانبازان اعصاب و روان امام خمینی (ره) مشهد با دستور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از  روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، حجت الاسلام حسین معصومی در جریان بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران و رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مرکز جانبازان اعصاب و روان امام خمینی (ره) مشهد، اظهار کرد: هم اکنون بیش از 40 هزار جانباز در خراسان رضوی حضور دارند که از این تعداد 11 هزار نفر در زمره جانبازان اعصاب و روان قرار دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی  با اشاره به اینکه 3 هزار و 500 جانباز اعصاب و روان استان تحت نظر پزشکان قرار دارند، افزود: هزار نفر از جانبازان از بیماری شدید اعصاب و روان رنج می برند که به صورت تخصصی از خدمات مرکز باز توانی امام خمینی(ره) بهره مند می شوند.

وی بابیان اینکه مرکز باز توانی امام خمینی(ره) تنها مجموعه باز توانی جانبازان اعصاب و روان در شرق کشور است، خاطرنشان کرد: برای ارائه خدمات مناسب به جانبازان نیازمند تجهیز و ساماندهی این مرکز هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروانه بهره برداری بیمارستان 64 تختخوابی جانبازان اعصاب و روان مشهد صادر شد

پروانه بهره برداری بیمارستان 64 تختخوابی جانبازان اعصاب و روان مشهد صادر شد