مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 14:252021-06-26اقتصادي

ضرورت توجه به مدیریت مصرف منابع آب


همه ما شهروندان باید مصرف آب خود را بهینه و مدیریت کنیم و از سوءمصرف و اسراف در مصرف آب جلوگیری نماییم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله دژکام طی بازدید از شرکت آب و فاضلاب شیراز اظهار داشت: همه شهروندان شیرازی به یاد دارند که معمولا در پیک مصرف آب در فصل تابستان همیشه شیراز دچار مشکلاتی بوده است که این مشکلات از یک سو ناشی از کمبود آب مصرفی شرب و از سوی دیگر، مشکل در مدیریت مصرف بوده است.

وی ادامه داد: با تلاش های مجموعه آبفای شیراز امسال هنوز به مشکل کمبود آب شرب مبتلا نشده ایم اما همه شهروندان باید در مدیریت مصرف آب، اهتمام داشته باشند و آن را جدی بگیرند تا خدای نکرده با بحران مواجه نشویم.

امام جمعه شیراز بیان کرد: تلاش های شبانه روزی عزیزان خدمت گذار در آبفا باید مورد قدردانی قرار بگیرد و بهترین تشکر از زحمات آنها در این هفته، صرفه جویی در مصرف آب است.

آیت الله دژکام تاکید کرد: همه ما شهروندان باید مصرف آب خود را بهینه و مدیریت کنیم و از سوءمصرف و اسراف در مصرف آب با این زحماتی که برای تامین آن کشیده می شود و با شرایط خشکسالی فزاینده و کمبود بارشی که کشور ما با آن روبرو است، جلوگیری نماییم.

نماینده ولی فقیه در فارس خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش های مضاعف مجموعه آبفای شیراز و همراهی مردم عزیز که موقعیت های بح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به مدیریت مصرف منابع آب

ضرورت توجه به مدیریت مصرف منابع آب