مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 14:002021-06-26سياسي

تخصیص اعتبارات دست مایه سیاسی قرار نگیرد/بحران جدی آب در روستاها


نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: شایسته نیست تخصیص اعتبارات مورد سیاسی کاری و یا بازیچه برخی از مدیران و دستگاه های اجرایی در استان اردبیل قرار گیرد.

- ، محمود عباس زاده مشگینی بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان اردبیل اظهار کرد: در پایان دولت دوازدهم قرار داریم و بنده اگر بخواهم نمره ای به مدیران استان به ویژه استاندار پرتلاش بدهم، نمره بالا و قابل قبولی خواهد بود که انتظار می رود در پیشگاه خداوند متعال نیز استاندار پرتلاش نمره ای شایسته بگیرد.

وی به وظیفه خطیر نمایندگان حاضر در جلسات شورای برنامه ریزی و ارائه گزارش به مجلس را در یک فرآیند قانونی یادآور شد و تصریح کرد: باید در سه موضوع شاخص ها، توزیع عادلانه اعتبارات و تخصیص های به موقع اقدامات و فعالیت به نحوی باشد تا کار به صورت درست و شفاف به انجام برسد.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی ضرورت تدوین و تهیه شاخص های واقع بینانه را با نگاه علمی در مسیر توسعه استان یادآور شد و گفت: نباید در این شاخص ها مناطق محروم و کمتر توسعه یافته مورد بی مهری و بی توجهی قرار گیرند.

عباس زاده امر نظارت را از منظر قانونی بسیار مهم و حائز اهمیت توصیف کرد و گفت: ضرورت دارد در اجرای عادلانه قوانین و مقررات و توزیع اعتبارات به صورت دقیق و منسجم عمل کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبارات دست مایه سیاسی قرار نگیرد/بحران جدی آب در روستاها

تخصیص اعتبارات دست مایه سیاسی قرار نگیرد/بحران جدی آب در روستاها