مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 10:352021-06-26پزشكي

تولد خواهران دو قلو در آمبولانس فوریت های پزشکی


مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان از تولد دوقلوهای دختر در اورژانس 115 در روستای درویان از توابع شهرستان مریوان خبر داد.

- مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان خبر داد: تولد خواهران دو قلو در آمبولانس فوریت های پزشکی ایسنا/کردستان مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان از تولد دوقلوهای دختر در اورژانس 115 در روستای درویان از توابع شهرستان مریوان خبر داد.

رضا پیرا اظهار کرد: روز پنج شنبه 3 تیرماه سال جاری پس از تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس 115 استان، گزارشی مبنی بر شروع دردهای زایمانی خانمی باردار با 40 سال سن در روستای درویان از توابع شهرستان مریوان، پرسنل پایگاه اورژانس این مرکز به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه خانم باردار با سن بارداری 26 هفته سریع به داخل آمبولانس منتقل شد، خاطرنشان کرد: با شروع علایم قریب الوقوع زایمان، فرایند زایمان شروع شد و دو نوزاد دختر با تلاش همکاران اورژانس، بدون حضور ماما به دنیا آمدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اظهار تأسف گفت: یکی از نوزادان با توجه به سن بارداری و زایمان بریج علی رغم احیا فوت نمود و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولد خواهران دو قلو در آمبولانس فوریت های پزشکی

تولد خواهران دو قلو در آمبولانس فوریت های پزشکی