مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 09:252021-06-26سياسي

راه اندازی آزمایشگاه تشخیصی بیماری های بازپدید و نوپدید ویروسی در همدان


با راه اندازی آزمایشگاه تشخیصی و پژوهشی بیماری های بازپدید و نوپدید ویروسی، تشخیص بیماری های ویروسی منتقله از آب در همدان برای اولین بار در ایران محقق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با همراهی حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، معاونان توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، تحقیقات و فناوری دانشگاه، مدیر مرکز بیماری های بازپدید و نوپدید ویروسی و مدیر روابط عمومی دانشگاه از آزمایشگاه تشخیصی و پژوهشی بیماری های بازپدید و نوپدید ویروسی واقع در حصار امام (مرکز طبی کودکان قدیم) بازدید کردند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان در حاشیه این بازدید با یادآوری اینکه سال گذشته با انتقال آزمایشگاه آب و فاضلاب به آزمایشگاه رفرانس این مکان بازسازی شد، گفت: این آزمایشگاه برای اولین بار در خاورمیانه به عنوان مرکز تشخیصی-پژوهشی بیماری های بازپدید و نوپدید ویروسی با همکاری گروه ویروس شناسی راه اندازی شده است.

رشید حیدری مقدم گفت: از جمله واحدهای تخصصی این مجموعه کشت و شناسایی برخی از ویروس ها در اتاق های فشار منفی بوده که انجام آن  در این مرکز امکانپذیر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی آزمایشگاه تشخیصی بیماری های بازپدید و نوپدید ویروسی در همدان

راه اندازی آزمایشگاه تشخیصی بیماری های بازپدید و نوپدید ویروسی در همدان