مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 08:552021-06-26اقتصادي

10 هزارتن به ظرفیت سردخانه ای چهارمحال و بختیاری اضافه می شود


معاون جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: با واگذاری دو پروژه سردخانه ای شامل سردخانه نافچ و فردانبه به بخش خصوصی، 10 هزار تن به ظرفیت سردخانه ای استان اضافه می شود.

- حسین بهرامی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از واگذاری دو پروژه نیمه تمام بخش کشاورزی خبر داد و گفت: در راستای واگذاری پروژه های نیمه تمام در قالب دستورالعمل موضوع ماده 27 قانون الحاق دو پروژه سردخانه ای شامل سردخانه نافچ و فردانبه در مراحل واگذاری می باشد که با بهره برداری از طرح های مذکور به ظرفیت سردخانه ای استان 10 هزار تن اضافه می شود.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: سیاست های راهبردی سازمان جهاد کشاورزی استان استفاده از توان بخش خصوصی در اجرای پرو ژه های مرتبط با توسعه بخش کشاورزی استان به ویژه پروژه های تملک دارایی نیمه تمام است.

وی ادامه داد: این پروژه ها به دلیل کمبود اعتبارات دولتی، سال های متمادی است که نیمه تمام مانده و امکان تکمیل آن ها فراهم نشده است.

بهرامی تصریح کرد:در این راستا واگذاری پروژهای نیمه تمام در قالب دستورالعمل موضوع ماده 27 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در حال پیگیری است و در سال 1399 واگذاری تعدادی از پروژه ها از جمله پروژه های نیمه تمام سردخانه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزارتن به ظرفیت سردخانه ای چهارمحال و بختیاری اضافه می شود

10 هزارتن به ظرفیت سردخانه ای چهارمحال و بختیاری اضافه می شود