مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 07:352021-06-26پزشكي

بازگشت حس شنوایی در دو کودک مازندرانی


مدیر گروه شنوایی شناسی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت:بخش خارجی پردازشگر کاشت حلزون شنوایی برای دختر 18 ماه بهشهری و پسر 23 ماهه فریدونکناری در بابل با موفقیت قرار داده شد و این دو کودک ناشنوا قادر به شنیدن صدای پیرامون خود هستند.

- ایسنا/مازندران مدیر گروه شنوایی شناسی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت:بخش خارجی پردازشگر کاشت حلزون شنوایی برای دختر 18 ماه بهشهری و پسر 23 ماهه فریدونکناری در بابل با موفقیت قرار داده شد و این دو کودک ناشنوا قادر به شنیدن صدای پیرامون خود هستند.

محسن منادی گفت: روند فعال سازی، برنامه ریزی، تنظیم بخش خارجی پردازشگر کاشت حلزون شنوایی توسط گروه شنوایی شناسی دانشگاه علوم پزشکی بابل برای دو کودک بهشهری و فریدون کناری که در تاریخ 9 اردیبهشت سال جاری تحت عمل جراحی کاشت حلزون قرار گرفته بودند، با موفقیت به سر انجام رسید و افتخار دیگری برای دانشگاه علوم پزشکی بابل رقم خورد.

وی با اشاره به اینکه این دو کودک از امروز قادر به شنیدن صداهای پیرامون خود هستند، ادامه داد: این مسئله در عین برجستگی و حائز اهمیت بودن، خود سرآغازی است بر تلاش های والدین و پیگیری سایر مراحل شنوایی و ادامه همکاری بیشتر آنها با کارگروه توانبخشی و شنوایی شناسی در جهت بهره مندی بیشتر و بهتر از فرصت ها و نیز به ثمر رسیدن نهایی تلاش هایی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت حس شنوایی در دو کودک مازندرانی

بازگشت حس شنوایی در دو کودک مازندرانی