مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 07:302021-06-26سياسي

سربازان گمنام امام زمان لحظه ای از انجام وظایف شان غفلت نخواهند ورزید


وزیر اطلاعات فرارسیدن هفته قوه قضاییه را خدمت ریاست محترم و قضات دلسوز قوه قضاییه تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین علوی به شرح زیر است: ملّت ایران در این فاجعه بزرگ 72 تن بی گناه به عدد شهدای کربلا را از دست داد.

حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) فرا رسیدن هفتم تیر، یاد و خاطره شهادت مظلومانه آیت االله دکتر سید محمد بهشتی و 72 تن از یاران بی گناه انقلاب اسلامی در سال 1360، به دست ناپاک گروهک ضاله ی منافقین را یادآوری می نماید.

در آن جنایت دهشتناک، مدعیان دروغین حقوق بشر سکوت را پیشه سیاست مذبوحانه خود قرار دادند و نام ننگین خویش را در کنار قاتلان سرسپرده نفاق افکن برای همیشه در تاریخ ثبت و ضبط نمودند و منافقین به پاس این چشم پوشی که تا قیام قیامت در خاطر ملّت شهید پرور کشورمان و مردم آزادی خواه جهان ماندگار خواهد بود؛ بیش از 17 هزار تن از هموطنان عزیزمان را فجیعانه به خاک و خون کشیده و به شهادت رساندند.

ما به حرمت خون پاک شهدای عزیزمان مصمم و استوار، خاطرات تلخ خون های به ناحق ریخته شده ی شهدای والامقاممان را تا پای جان پاس می داریم و اجازه نمی دهیم در غوغای شبیخون فرهنگی، این جنایات وحشیانه به بوته ی فراموشی سپرده شود و با تاسی از امام راحل و عظیم الشأن؛ تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سربازان گمنام امام زمان لحظه ای از انجام وظایف شان غفلت نخواهند ورزید

سربازان گمنام امام زمان لحظه ای از انجام وظایف شان غفلت نخواهند ورزید