مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 07:002021-06-26اقتصادي

افزایش 9 درصدی میزان جوجه ریزی در مرغداری های قزوین


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: میزان جوجه ریزی در مرغداری های این استان در سه ماهه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 9 درصد افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین حمیدرضا عزتی اظهار کرد: در سه ماهه اول سال جاری، هفت میلیون و 656 هزار و 283 قطعه جوجه ریزی شده که این میزان در سال گذشته 6 میلیون و 995 هزار و 314 قطعه بود.

وی با بیان اینکه 440 واحد مرغداری گوشتی در استان قزوین وجود دارد اظهار داشت: 389 واحد از این مرغداری ها فعال و مشغول تولید بوده و سالانه 10 میلیون و 700 هزار قطعه مرغ تولید می کنند.

عزتی با بیان اینکه استان قزوین مشکلی از نظر جوجه ریزی و تولید گوشت مرغ ندارد، اظهار داشت: نه تنها در سطح استان کمبودی از لحاظ تأمین گوشت مرغ مورد نیاز جامعه وجود ندارد بلکه مازاد تولید به استان های مجاور ارسال می شود.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: با توجه به اینکه میزان تولید مرغ در مرغداری های استان دو برابر نیاز مصرف مردم استان است، استان قزوین به عنوان استان معین بخشی از مرغ سایر استان ها نیز تأمین می کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 9 درصدی میزان جوجه ریزی در مرغداری های قزوین

افزایش 9 درصدی میزان جوجه ریزی در مرغداری های قزوین