مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 06:202021-06-26اقتصادي

کشف 1000 دستگاه ماینر در زنجان


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: امسال نزدیک به 1000 دستگاه ماینر در استان زنجان کشف شده است.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: امسال نزدیک به 1000 دستگاه ماینر در استان زنجان کشف شده است.

علیرضا علیزاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی افزایش دمای هوا و کاهش بارندگی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، وزارت نیرو برنامه های مدونی با هدف عبور موفق از پیک بار تابستان 1400 طراحی و اجرا کرده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه مدیریت پیک بار، افزود: این شرکت در سال جاری با عقد 8100 مورد تفاهم نامه با صنایع و کشاورزان در خصوص مدیریت زودهنگام مصرف برق، کنترل مصارف در ادارات تا 50 درصد در ساعات اداری و کاهش 90 درصدی مصرف در ساعات غیراداری، کنترل دستگاه های سرمایشی در بانک ها و سایر ادارات و مدیریت مصرف در بخش خانگی و اطلاع رسانی درحوزه فرهنگ سازی در سطح استان با استفاده از بنرهای محیطی و بهره گیری از فضای مجازی و اپلیکیشن برق من، اقدامات موثری در جهت مدیریت مصرف برق انجام داده است.

این مسئول با اشاره به تاثیر استفاده غیرمجاز از برق برای راه اندازی دستگاه های تولید ارز دیجیتال در افزایش پیک بار کشور به اقدامات شرکت توزیع در رابطه با جمع آوری رمزارزهای غیر مجاز، ادامه داد: در راستای کاهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 1000 دستگاه ماینر در زنجان

کشف 1000 دستگاه ماینر در زنجان