مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 06:152021-06-26اقتصادي

مردم اهواز به ازای تحویل زباله تفکیکی مواد بهداشتی می گیرند


اهواز مدیر انجمن جلگه سبز خوزستان گفت: مردم زباله های خانگی خود را جدا و به غرفه تفکیک زباله شهرداری اهواز تحویل دهند و به ازای آن مواد شوینده، - ، محمد طایی شامگاه جمعه در حاشیه آغاز به کار غرفه تفکیک زباله شهرداری اهواز در منطقه کیانپارس این شهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: غرفه تفکیک از مبدأ شهرداری اهواز در خیابان 16 شرقی کیانپارس فعال شده و شهروندان پسماندهای خشک قابل بازیافت را از زباله های خانگی خود جدا و به این غرفه تحویل می دهند و به ازای آن مواد شوینده، ماسک، الکل و کیسه زباله تحویل می گیرند.

وی با اشاره به اینکه مجریان اجرای این غرفه در 12 سال گذشته در زمینه بازیافت فعالیت های بسیاری انجام داده اند، افزود: از شهروندان انتظار می رود که از این طرح حمایت کنند چون به نفع محیط زیست است و از سویی پسماند به عنوان یک سرمایه نباید دور ریخته شود.

مدیر انجمن جلگه سبز خوزستان تصریح کرد: یکی دیگر از مزایای فعالیت در حوزه تفکیک زباله از مبدأ جنبه اشتغال زایی آن در سطح شهر است چون صنایع کوچک و متوسط در زمینه بازیافت خوزستان خیلی کمی وجود دارد و امید است که با حمایت شهروندان و مسئولان بتوان آن را رشد داد.

طایی عنوان کرد: فعالیت غرفه ابتدا از کیانپارس به عنوان یک تابلوی تبلیغاتی شروع شده ولی قرار است که 10 ایستگاه در شهر فعال شوند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم اهواز به ازای تحویل زباله تفکیکی مواد بهداشتی می گیرند

مردم اهواز به ازای تحویل زباله تفکیکی مواد بهداشتی می گیرند