مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 04:202021-06-26اقتصادي

کمبود آب در شیراز داریم اما جیره بندی نه


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز تاکید کرد که علیرغم کمبود منابع تامین آب شرب بهداشتی، تابستان امسال، آب در این کلانشهر جیره بندی نخواهد شد، - ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز تاکید کرد که علیرغم کمبود منابع تامین آب شرب بهداشتی، تابستان امسال، آب در این کلانشهر جیره بندی نخواهد شد، هرچند امکان دارد به دلایل فنی، قطع آب با اعلام قبلی، وجود داشته باشد.

بهمن بهروزی شنبه 5 تیرماه، در یک کنفرانس خبری، با اشاره به اینکه شرکت آبفای شیراز، قبل از فرارسیدن فصل گرما و با توجه به کاهش بارندگی ها و احتمال مواجهه با مشکل تامین آب، تدابیری را برای تامین آب شرب شهروندان اندیشیده و اجرایی کرده بود، گفت: ما از سال گذشته این وضعیت را پیش بینی و اقداماتی را برای تامین و انتقال و توزیع آب مورد نیاز، اجرایی کرده بودیم.

وی افزود: از سال 99 تاکنون با اقدامات انجام شده بیش از 1200 لیتر در ثانیه به ظرفیت تولید آب اضافه کرده ایم که بخشی از آن از آب های سطحی و بخشی دیگر از منابع زیرزمینی تأمین می شود.

بهروزی با اشاره به اینکه بارندگی نسبت به میانگین سال گذشته حدود 66 درصد و نسبت به میانگین بلندمدت 46 درصد کاهش داشته است، وضعیت منابع آب را قرمز توصیف و خاطرنشان کرد: با کاهش بارندگی ها و با تلاش همکاران توزیع آب به صورت بهینه انجام شده اما باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود آب در شیراز داریم اما جیره بندی نه

کمبود آب در شیراز داریم اما جیره بندی نه