مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 02:452021-06-25پزشكي

روند پیچیده درمان زنان معتاد و گره هایی که آسان باز نمی شوند


مسئله تن فروشی باعث شده همیشه برای زنان مواد مخدر در دسترس باشد همچنین زنان معتاد نیاز به یک منبع حمایتی در روند درمان دارند چرا که با ترک مواد مخدر این افراد متوجه کمبود امکانات و هزینه های زندگی و حتی رسیدگی به ظاهر خود می شوند و .

- ایسنا/قم درمانگر اعتیاد گفت: مسئله تن فروشی باعث شده همیشه برای زنان مواد مخدر در دسترس باشد همچنین زنان معتاد نیاز به یک منبع حمایتی در روند درمان دارند چرا که با ترک مواد مخدر این افراد متوجه کمبود امکانات و هزینه های زندگی و حتی رسیدگی به ظاهر خود می شوند و امکان لغزش زنان و رها کردن روند مشاوره و روان درمانی آنها نسبت به مردان معتاد بیشتر است.

منصوره کوهی کار مشاور و درمانگر اعتیاد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در خصوص عوامل ایجاد کننده اعتیاد در زنان گفت: مشکلات کودکی و طلاق والدین، اعتیاد همسر و درگیری اعضای خانواده به مصرف مواد مخدر، جدایی از همسر، مشکلات اقتصادی و اختلالات روانی از عوامل مهم در ایجاد سوء مصرف مواد مخدر در زنان است.

این درمانگر اعتیاد اضافه کرد: در بین زنان معتاد این امر شایع بوده که بعد از طلاق با مردی معتاد آشنا شدند و از این طریق به مصرف مواد مخدر آلوده شدند و یا به دلیل مشکلات مالی و تأمین هزینه های زندگی به ویژه زنانی که وظیفه نگه داری از فرزند را داشتند پیشنهاد ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند پیچیده درمان زنان معتاد و گره هایی که آسان باز نمی شوند

روند پیچیده درمان زنان معتاد و گره هایی که آسان باز نمی شوند