مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 13:152021-06-25اقتصادي

تشکیل کارگروه ویژه رفع موانع تولید در شرکت سایپادیزل


معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی قوه قضاییه از تشکیل کارگروه ویژه رفع موانع تولید برای حل مشکلات شرکت سایپادیزل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی مهر به نقل از سایپادیزل، سیدمحمد صاحبکار همزمان با بازدید از شرکت سایپادیزل با اعلام این خبر، افزود: قوه قضاییه خود را ملزم به تحقق شعار سال می داند و بر این اساس با توجه به مشکلات حقوقی و تعهدات شرکت سایپادیزل در طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل، درصدد هستیم تا با در نظر گرفتن منافع مشترک مشتری و تولیدکننده نسبت به ساماندهی وضعیت موجود اقدام کنیم تا ضمن گردش چرخ تولید و اشتغال در شرکت، حقی نیز از مردم تضییع نشود.

وی بازدید خود از شرکت سایپادیزل را مثبت ارزیابی و تصریح کرد: زیر ساخت های بسیار مناسبی برای تولید خودروهای تجاری در سایپادیزل وجود دارد که برای استقرار آن سرمایه گذاری زیادی صورت گرفته، اما به دلایل مختلف معطل مانده است.

بنابراین تمام تلاش ما این است که با تسهیل در امر تولید، شاهد بهره برداری بهینه از پتانسیل های سخت افزاری و نرم افزاری شرکت سایپادیزل و متعاقباً رشد و شکوفایی صنعت خودروسازی کشور باشیم.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی قوه قضاییه با اشاره به جلسه بررسی آخرین وضعیت شرکت سایپادیزل و شناسایی موانع حقوقی و نقاط قابل بهبود در ایفای تعهدات خاطر نشان کرد: مقرر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه ویژه رفع موانع تولید در شرکت سایپادیزل

تشکیل کارگروه ویژه رفع موانع تولید در شرکت سایپادیزل