مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 12:202021-06-25اجتماعي

ترافیک در هراز و آزادراه پردیس-تهران/کندوان به علت حجم زیاد خودرو یک طرفه شد


مدیر مرکز مدیریت راه ها با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب کندوان در اغلب مقاطع گزارش شده است، گفت: تردد از محور چالوس مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.

- علی اکبر آشوری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور ، اظهار داشت: طبق اطلاعات 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و بیش از 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

* ممنوعیت تردد در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس مدیر مرکز مدیریت راه ها درباره وضعیت ترافیکی جاده های تهران-شمال گفت: در حال حاضر در مسیر رفت و برگشت آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت تردد روان است.

وی اظهار داشت: تردد از محور چالوس مسیر جنوب به شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است و در حال حاضر ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب کندوان در اغلب مقاطع گزارش شده است.

* ترافیک نیمه سنگین در محورهای فیروزکوه و هراز و آزادراه پردیس-تهران آشوری ادامه داد: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک نیمه سنگین در محور هراز مسیر رفت و برگشت محدوده سه راهی چلاو و مسیر شمال به جنوب محدوده های بایجان، شاهاندشت، آب اسک و مبارک آباد نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک در هراز و آزادراه پردیس-تهران/کندوان به علت حجم زیاد خودرو یک طرفه شد

ترافیک در هراز و آزادراه پردیس-تهران/کندوان به علت حجم زیاد خودرو یک طرفه شد