مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 11:452021-06-25سياسي

با مدیر فساد ستیز می توان ریشه فساد را در حوزه اجرایی نابود کرد


برخی از فسادها در دستگاه های اجرایی و دولتی است که باعث اختلال در نظم اجرایی کشور می شود، لازم است این ها رفع شود، با مدیر فساد ستیز و توانمند می توان ریشه فساد را در حوزه اجرایی ریشه کن کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، حجت الاسلام و المسلمین حجت اله اسماعیلی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان قرچک اظهار کرد: یکی از تاکیدات قرآن کریم به جامعه مسلمین اجرای عدالت و نیکی کردن به مومنین است، احسان و نیکی نیاز به توانمندی دارد، مدیر جامعه اسلامی باید هم قادر و هم متخصص باشد.

وی ضمن تبریک هفته قوه قضاییه گفت: همه چیز باشد ولی امنیت و آرامش نباشد، فایده ندارد، مال، جان، ایمان و نوامیس مردم در خطر باشد فایده ندارد و این امر بسیار مورد تاکید اسلام و امام راحل و رهبری عظیم شان است، شهید بهشتی کسی بود که در این راستا پیشرو و پیشران بود و اساس و بنیان و ریشه این کار را به درستی بر زمین زد و احساس آرامش امروز زمینه سازش شهید والامقام آیت الله بهشتی بوده است.

امام جمعه قرچک ادامه داد: باید توجه داشته باشیم که دستگاه قضا آخرین مرحله مبارزه با فساد است چرا که برخی از فسادها در دستگاه های اجرایی و دولتی می باشد که باعث اختلال در نظم اجرایی کشور می شود لازم است این ها رفع شود، با مدیر فسادستیز و توانمند می توان ریشه فساد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با مدیر فساد ستیز می توان ریشه فساد را در حوزه اجرایی نابود کرد

با مدیر فساد ستیز می توان ریشه فساد را در حوزه اجرایی نابود کرد