مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 11:202021-06-25سياسي

بودجه شهرداری پول بادآورده نیست و باید درست مصرف شود


اعضای شورای اسلامی شهر باید دقت کافی در تشخص اولویت ها داشته باشند و نسبت به هزینه کرد بودجه شهرداری خیلی دقت کنند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، حجت الاسلام سید نعمت اله صالح ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه نظام اسلامی مبارزه با مواد مخدر در اولویت قرار دارد.

امام جمعه شهرضا با تقدیر از حضور مردم در انتخابات بیان کرد: انتخابات 28 خرداد دشمنان را ناامید و دوستان را امیدوار کرد و انسانی وارسته به سمت ریاست جمهوری انتخاب شد و امیدوار هستیم با استقرار و شروع به کار دولت رییسی مردم طعم عدالت را بچشند و زندگی همراه با نشاط و امید برای جوانان رقم بخورد و مشکلات، مفاسد، گرانی، اختلاس و بیکاری که در طول چندین سال گذشته به وجود آمد دیگر تکرار نشود.

قوه مجریه و دولت باید یک پرونده پاک داشته باشند وی با تأکید بر اینکه امیدوار هستیم روزی برسد که قوه مجریه و دولت یک پرونده پاک داشته باشند، افزود: خیلی زشت بود برای نظام اسلامی که قوه قضاییه بیشترین وقت خودش را صرف مبارزه با مدیران فاسد کند، مدیران فاسد در این مملکت پرونده های قطور چند هزار صفحه ای دارند، امیدواریم با شروع به کار دولت رییسی این مشکلات برطرف شود.

صالح با بیان اینکه در طول این چندین سال مشکلات انباشته شده است و رفع این مشکلات نیاز به یک عزم جدی دارد، گفت: چندین ماه دش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه شهرداری پول بادآورده نیست و باید درست مصرف شود

بودجه شهرداری پول بادآورده نیست و باید درست مصرف شود