مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 11:002021-06-25سياسي

رییس جمهور منتخب معمار بزرگ اقتصادی تاریخ کشور باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های نمازجمعه این هفته اردبیل با اشاره به مشارکت 55درصدی مردم استان اردبیل در انتخابات 28خرداد، اظهار کرد: این حجم حضور در صحنه و ایجاد اقتدار برای کشور، نشان از نهایت بصیرت اهالی استان است.

وی با تشکر از دست اندرکاران انتخابات که در امنیت، سلامت و کثرت مشارکت تلاش کردند، افزود: رأی این دوره ملت ما و حضور آنها در صحنه در این انتخابات، بسیار ارزشمند است.

حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای حجت را بر مسؤولان تمام کرد امام جمعه اردبیل بیان کرد: ملت ما با نجابت تمام و تحمل آگاهانه علی رغم وجود فشارهای کمرشکن اقتصادی و با مشاهده سوء تدبیرهای دولت مردان، فقط به خاطر مصالح کلان کشور و به جهت لبیک به ندای رهبری، پای صندوق های رأی حاضر شدند و با این کار، حجّت را بر مسؤولان تمام کردند.

وی ادامه داد: در شأن و حق چنین ملتی، مسؤولان هرچقدر هم تلاش نمایند باز کم است و ادای حق آنان و تشکر در برابر ایثار آنها، متعسّر بلکه متعذّر است و در یک کلمه، وظیفه آقای رییسی و دولت او به خاطر این بزرگواری ملت، بسیار سنگین شده است.

رییس جمهور منتخب در عمل به وعده های انتخاباتی جدی باشد نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک و اعلام همکاری به رییس جمهور منتخب ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور منتخب معمار بزرگ اقتصادی تاریخ کشور باشد

رییس جمهور منتخب معمار بزرگ اقتصادی تاریخ کشور باشد