مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 10:302021-06-25سياسي

مردم به دولت آینده امیدوارند


امام جمعه مشهد، مردمی بودن و حرکت جهادی را عوامل امیدواری مردم برای حل مشکلات در دولت آینده دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو یا ابتلاء به این بیماری در انتخابات شرکت نکنند، این رقم قابل توجهی بود که وقوعش در اختیار مردم نبود.

سه دلیل کاهش مشارکت در انتخابات امام جمعه مشهد مقدس، ضعف مدیریت اجرایی کشور در طول 8 سال گذشته را دومین عامل کاهش مشارکت در انتخابات بیان کرد و گفت: 8 سال همه تخم مرغ ها را در سبد سیاست خارجی، آن هم سیاست خارجی نگاه به غرب قرار دادند، به امکانات داخلی کشور و ظرفیت های شرق دنیا توجه نداشتند و همین مسئله سبب به وجود آمدن مشکلات و وضع امروز کشور شد.

وی با بیان این که دشمن از سوءمدیریت 8 ساله برای تضعیف نظام بهره برداری کرد، خاطرنشان کرد: طی هشت سال گذشته، رسانه های دشمن با همه قدرت تلاش کرد این ضعف مدیریت را به حساب نظام بگذارند، بگویند نظام نمی تواند شما را اداره کند و هرکسی رییس جمهور و مسؤول باشد، دیگر با این نظام زندگی شما اداره نمی شود.

آیت الله علم الهدی با انتقاد از اخلال در روند رأی گیری در روز انتخابات، اظهار کرد: متأسفانه در فرآیند انتخابات 28 خرداد اختلالاتی در جریان انتخابات به وجود آمد.

وی به سابقه مدیریت رییس جمهور منتخب در قوه قضاییه، گفت: در مسئله توسعه و جهش جریان تولید که فرمان مقام معظم رهبری بود، دو ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به دولت آینده امیدوارند

مردم به دولت آینده امیدوارند