مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 10:302021-06-25سياسي

تداوم روحیه فساد ستیزی آیت الله رییسی این بار در قوه مجریه


امیدواریم که بعد از حضور آیت الله رییسی در سمت ریاست جمهوری این بار شاهد مبارزه با مفسدین در قوه ی مجریه باشیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز گفت: امیدواریم که بعد از حضور آیت الله رییسی در سمت ریاست جمهوری این بار شاهد مبارزه با مفسدین در قوه ی مجریه باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در خطبه های نمازجمعه این هفته تبریز با بیان اینکه انتخابات تمام شده است و باید فضای رقابتی به رفاقت تبدیل شود، اظهار کرد: از تمامی کسانی که در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر شرکت کرده بودند می خواهم به افرادی که پیروز انتخابات شده اند تبریک گفته و به آن ها کمک کنند تا تقوای انتخاباتی در کشور ما حاکم شود.

باید بخاطر حضور مردم در انتخابات خداوند را شاکر باشیم وی ادامه داد: همه ما باید شکرگزار خداوند متعال باشیم که در این وضعیت معیشتی، فشار اقتصادی و در میان انبوه تبلیغات رسانه های بیگانه برای عدم حضور در انتخابات، مردم بازهم با مشارکت خود انتخاباتی حماسی آفریدند و به همه نمازگزاران عزیز توصیه می کنم که امشب در مساجد محلات خود در بین نمازهای مغرب و عشاء دو رکعت نماز شکر بجا آورند.

بررسی پیام رهبر انقلاب بعد از انتخابات 28 خرداد وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب بعد از انتخابات امسال خاطرنشان کرد: ایشان در پیام خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم روحیه فساد ستیزی آیت الله رییسی این بار در قوه مجریه

تداوم روحیه فساد ستیزی آیت الله رییسی این بار در قوه مجریه