مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 10:252021-06-25سياسي

توجه به کوخ نشینان سرلوحه کار دولت جدید باشد


خطیب جمعه کامفیروز با اشاره به اینکه طی 43 سال گذشته همواره مستضعفان و محرومان از انقلاب و نظام اسلامی حمایت کرده اند، تاکید کرد که حمایت از کوخ نشینان سرلوحه کار دولت جدید باشد.

- ایسنا/فارس خطیب جمعه کامفیروز با اشاره به اینکه طی 43 سال گذشته همواره مستضعفان و محرومان از انقلاب و نظام اسلامی حمایت کرده اند، تاکید کرد که حمایت از کوخ نشینان سرلوحه کار دولت جدید باشد.

حجت الاسلام تقی زاده با معنا دار خواندن انتخاب مردم از بین نامزدهای ریاست جمهوری گفت: همه ی مولفه های شوم، اعم از وضعیت اقتصادی نامطلوب، تحریم انتخابات، تبلیغات رسانه های دشمن، خرابکاری های نفوذی های داخلی، هرج و مرج در بازار کشور، کوچک شدن بیش از حد سفره مردم و بسیاری از مسائل دیگر دست در دست هم داده بود که این انتخابات به شکست برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همراه باشد.

او خاطرنشان کرد: اما این مردم شریف، متدین، غیرتمند و با صلابت ِ ایران اسلامی بودند که بار دیگر دستان خداوند از آستین آن ها خارج شد و با استقامتی مثال زدنی و شجاعتی درخور ستایش، ضمن حضوری پررنگ در انتخابات، شخصی را از بین نامزدهای محترم برگزیدند که ثابت کردند در بهمن 57 قیامشان برای خدا و احیای دین بود نه مسائل اقتصادی، هرچند که مسئولین نباید غافل از معیشت مردم شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به کوخ نشینان سرلوحه کار دولت جدید باشد

توجه به کوخ نشینان سرلوحه کار دولت جدید باشد