مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 10:202021-06-25سياسي

بازشماری آرا انتخابات شورای شهرکرند وریجاب و عدم تغییر درنتیجه ها


فرماندار دالاهو از بازشماری آرا انتخابات شورای شهر کرند وریجاب و عدم تغییر درنتیجه های اعلام شده خبر داد.

- ، اظهار کرد: بعد از اعلام نتایج انتخابات شورای اسلامی شهرهای کرند و ریجاب، تعدادی از نامزدها به نتیجه اعلام شده اعتراض داشتند که اعتراضات وارده در هیأت اجرایی مورد بررسی و با هماهنگی هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر بازشماری در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: از آنجا که در نتایج اعلام شده اولیه در شهر ریجاب فاصله نفر آخر منتخبین با منتخب علی البدل فقط هفت رأی بود تصمیم به بازشماری همه صندوق ها گرفته شد.

فرماندار دالاهو با اشاره به اینکه بازشماری با حضور هیأت های نظارت و اجرایی و منتخبان چهارم و پنجم و اعضای علی البدل اول و دوم شورای اسلامی ریجاب انجام گرفت و منتخبان چهارم و پنجم و اعضای علی البدل اول و دوم از ابتدا تا انتها بر شمارش و مراحل بازشماری و تجمیع آرا نظارت مستقیم داشتند، تصریح کرد: بعد از طی مراحل بازشماری صندوق ها هیچ گونه تغییری در نتایج آرا شهر ریجاب ایجاد نشد.

وی ادامه داد: نامزد معترض به نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر کرند به بازشماری 2 صندوق اعتراض داشت و بر همین اساس بازشماری 2 صندوق مورد نظر با دعوت از منتخبان چهارم و پنجم و اعضای های علی البدل اول و دوم برای حضور در کنار هیأت های نظارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازشماری آرا انتخابات شورای شهرکرند وریجاب و عدم تغییر درنتیجه ها

بازشماری آرا انتخابات شورای شهرکرند وریجاب و عدم تغییر درنتیجه ها