مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 10:052021-06-25سياسي

دولت جدید با پشتکار و همکاری مشکلات پیش روی کشور را حل کند


امید است دولت جدید با پشتکار و همکاری بتواند مشکلات پیش روی کشور را مرتفع کند.

- ، حجت الاسلام محمد گنجی در خطبه های این هفته نماز جمعه گله دار ضمن سفارش به تقوای الهی تاکید کرد: بهترین زاد توشه و سرمایه و مایه عزت انسان، تقواست.

خطیب جمعه گله دار گفت: خداوند در آخرین آیه از سوره آل عمران مؤمنان را خطاب قرار داده و چهار دستور را به آنان ابلاغ می کنند، که چهار دستور عبارت است از توصیه به صبر، ارتباط برقرار کردن و تقوای الهی را پیشه کردن، که از مهم ترین نکات این آیه توجه به صبر است.

اهمیت موضوع صبر تا حدی است که امام صادق (ع) صبر برای ایمان را همچون سر برای بدن می دانند و طبق قرآن کریم یکی از راه های عدم خسران صبر کردن و توصیه به آن است.

وی صبر را از دیدگاه پیامبر اسلام حول سه محور برشمرد و گفت: صبر بر معصیت و گناهان، صبر بر مصیبت و اندوه و صبر بر طاعت خداوند متعال است که باید به خوبی موقعیت های فراهم شده استفاده کرد.

حجت الاسلام گنجی در خطبه دوم نماز ضمن سفارش مجدد به تقوای الهی به تشریح مناسبت های هفته از جمله روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، سالروز انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفایش و همچنین هفته قوه قضاییه پرداخت و گفت: همه ما باید قدردان نظام بابرکت جمهوری اسلامی ایران باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت جدید با پشتکار و همکاری مشکلات پیش روی کشور را حل کند

دولت جدید با پشتکار و همکاری مشکلات پیش روی کشور را حل کند