مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 10:052021-06-25سياسي

اصلاح طلبان توبه سیاسی کنند


باید عده ای اصلاح طلب مخلص و صادق و کسانی که به دنبال قدرت و ثروت نیستند بنشینند و جلسه و یا جلساتی داشته باشند و کنگره ای تشکیل بدهند و اصلاح طلبان مجرب و آزمون پس داده را جمع کنند و مانیفستی برای اصلاحات بنویسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از برنا، جلال جلالی زاده ، نماینده ادوار مجلس و چهره سیاسی اصلاح طلب، در رابطه با پوست اندازی اصلاح طلبان و ضرورت اصلاح در اصلاحات اظهار کرد: اصلاح طلبان باید تکلیف خود را با خودشان مشخص کنند آیا جریان اصلاحات یک جریان فکری است یا یک جریان سیاسی و اقتصادی است؟! اصلاحات چه جریانی است؟! اگر جریان فکری باشد مثل اهالی تفکر و اندیشه باید در دانشگاه ها، مجامع علمی، حوزه ها و تشکل های مدنی و.

در بین مردم حضور پیدا کند و گفتگو، مذاکره، مناظره و مجادله داشته باشد.

باید این فکر و اندیشه را به مردم بشناسانند تا مردم ضمن پذیرش و آگاهی آمادگی عملی کردن این افکار و اندیشه ها را داشته باشند.

او افزود: به نظر من اصلاح طلبان به روشنی توضیح نمی دهند و گفته نمی شود، اصلاحات جریانی فکری یا جریانی سیاسی است و یا جریانی اعتقادی و آمیخته از هر دو است؟! اصلاح طلبان اهداف خود را به خوبی، روشن نمی کنند و دامنه توان و قدرت خود را در حکومت مشخص نمی کنند آیا می توان به بدنه قدرت و هسته سخت قدرت نفوذ پیدا کرد و تلاش آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح طلبان توبه سیاسی کنند

اصلاح طلبان توبه سیاسی کنند