مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 09:552021-06-25سياسي

ملت ایران همچنان پیگیر تفکر «ما می توانیم» است


ملت ایران که با تفکر ما می توانیم بر جنگ تحمیلی غلبه یافت و بسیاری از بحران ها را پشت سر گذاشت، هنوز هم پیگیر این تفکر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجزو چهار کشور تولیده کنند جهان است.

محی الدینی بیان کرد: اقتدار رییس جمهور منتخب مردم در پاسخ منفی به سئوال خبرنگاری در مورد دیدار با رییس جمهور آمریکا، کمر دشمن را شکست.

امام جمعه مهریز ادامه داد: کشور ایران در هرشرایطی به هیچ دولت و کشوری باج نمی دهد و هرکجا بخواهند از کشور و نظام سوء استفاده کنند، مشت محکمی به دهانشان خواهیم زد.

وی ضمن تبریک و گرامیداشت آغاز قوه قضایه و هفته عدالت به ویژگی های شهید بهشتی اشاره کرد و یادآور شد: ایشان از شخصیت های طراز اول انقلاب و نظام اسلامی بود که بر سه محور خداخواهی، ولایتمداری و قانون مداری تلاش می کرد.

امام جمعه مهریز افزود: مهمترین وظیفه قوه قضاییه مباره با فساد است که دستگاه قضایی در کشور و شهرستان مهریز به این وظیفه خود به خوبی عمل کرده است.

محی الدینی در بخش دیگری از سخنان خود از سازمان تأمین اجتماعی استان و کشور گلایه و تصریح کرد: مردم برای احداث درمانگاه تأمین اجتماعی هزینه کردند و مسئولان برای احداث آن قول مساعد دادند پس چرا هنوز از احداث درمانگاه خبری نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران همچنان پیگیر تفکر «ما می توانیم» است

ملت ایران همچنان پیگیر تفکر «ما می توانیم» است