مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 09:502021-06-25سياسي

دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد در اسلام آبادغرب برگزار می شود


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد در این شهرستان برگزار می شود.

- اظهار کرد: آبان ماه 1400 دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد در راستای گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یک هزار و 280 شهید شهرستان اسلام آبادغرب و شهدای عملیات مرصاد برگزار می شود.

وی افزود: مرصاد تبلور عشق، ایثار، شهادت و از خودگذشتگی مردمان سرزمین پهلوان خیز و دلیرمردان و شیرزنان ایران اسلامی است، مردم سرافراز و شهادت طلب اسلام آبادغرب درخشان ترین لحظه های تاریخ دفاع مقدس را در نقطه پایانی جنگ تحمیلی و با عملیات غرور آفرین مرصاد به نام خود رقم زدند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: پنجم مرداد ماه که به عنوان روز ملی کرمانشاه نام گذاری شده روزی فراموش نشدنی و بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و توجه ویژه به آن در تمامی ابعاد، به ویژه در بعد فرهنگی و هنری با برگزاری جشنواره و همایش های مرتبط می تواند اقدامی شایسته برای حفظ و پاسداشت ارزش های فراموش نشدنی باشد.

وی با دعوت از تمامی هنرمندان تئاتر کشور برای مشارکت در برگزاری این رویداد مهم فرهنگی و هنری تصریح کرد: جشنواره ملی تئاتر مرصاد فرصتی ارزشمند برای پاسداشت رشادت و ایثارگری ملت بزرگ ایران به وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد در اسلام آبادغرب برگزار می شود

دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد در اسلام آبادغرب برگزار می شود