مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 09:402021-06-25اقتصادي

انتظارات فعالان بخش خصوصی معدنی از دولت سیزدهم


رییس خانه معدن ایران در یادداشتی در بیان انتظارات فعالان بخش خصوصی کشور در حوزه صنعت و معدن و اولویت های این بخش به پیاده سازی دقیق و مجزای سه نوع استراژی در سه سطح و پنج استراتژی در حوزه معدن اشاره کرد و اقتصاد معدنی را از رکن های مهم توسعه اقتصادی دانست .

- رییس خانه معدن ایران در یادداشتی در بیان انتظارات فعالان بخش خصوصی کشور در حوزه صنعت و معدن و اولویت های این بخش به پیاده سازی دقیق و مجزای سه نوع استراژی در سه سطح و پنج استراتژی در حوزه معدن اشاره کرد و اقتصاد معدنی را از رکن های مهم توسعه اقتصادی دانست که می تواند موجب جذب سرمایه ها، درآمدزایی و اشتغال زایی و ارزآوری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یادداشت محمدرضا بهرامن آمده است: فعالان بخش خصوصی انتظار دارند دولت سیزدهم در حوزه صنعت و معدن در سه سطح وزارتی(کلان)، سطح کسب وکار (سطح میانی) و سطح وظیفه ای (عملیاتی/ اجرا)، سه نوع استراتژی دقیق و مجزا را پیاده سازی کند.

استراتژی های بخش معدن نیز بایستی در پنج حوزه اصلی و کلان صورت بندی و شناسایی شود؛ محیط کسب و کار ، توسعه پایدار (از طریق مدیریت در اجرای دقیق قانون معادن و قوانین مرتبط با آن جهت جذب و حفظ سرمایه ها)، بهره وری ، تامین و پشتیبانی و روابط و تعاملات خارجی که مسلما در جهت بهبود وضعیت هر یک از پارامترها مطالعه و بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظارات فعالان بخش خصوصی معدنی از دولت سیزدهم

انتظارات فعالان بخش خصوصی معدنی از دولت سیزدهم