مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 09:352021-06-25سياسي

روش و منش امیرالمومنین (ع) باید در قوه قضاییه جاری و ساری شود


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: روش و منش امیرالمومنین (ع) باید در قوه قضاییه جاری و ساری باشد در غیر این صورت قوه قضاییه نمی تواند به وظیفه های خود عمل کند بنابراین مبارزه با فساد و دفاع از حقوق ملت کار آسان و راحتی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه ، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: مسلمان باید تلاش کنند تا روزی حلال کسب کنند، به همین دلیل تلاش کردن برای کسب روزی حلال، جهاد محسوب میشود.

وی ادامه داد: کسی که برای کسب روزی حلال فعالیت می کند همانند آن فردی است که  برای دفاع از اسلام شمشیر به دست  گرفته است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی افزود: مومنان باید دقت کنند که روزی که کسب می کنند حلال است یا حرام؛ پس اگر حلال باشد باید شکر گذار خداوند متعال باشند و اگر حرام باشد باید بترسند چرا که روزی حرام انسان را در دنیا و آخرت بدبخت می کند.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی تصریح کرد: آن کسی که حرام می خورد خداوند متعال عبادت های مستحب و واجبات و دفاع از حقوق ملت کار آسان و راحتی نیست.

وی یاد آور شد: با ورود آیت الله رییسی به قوه قضاییه شاهد تغییر و تحولاتی بودیم همچنین فعالیت های رییس دادگستری آذربایجان غربی نیز در استان سبب دلگرمی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش و منش امیرالمومنین (ع) باید در قوه قضاییه جاری و ساری شود

روش و منش امیرالمومنین (ع) باید در قوه قضاییه جاری و ساری شود