مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 09:302021-06-25حوادث

هیچ یک از مصدومان تصادف اتوبوس حامل سربازمعلمان فوت نشده اند


رییس اورژانس استان یزد، وضعیت حادثه دیدگان تصادف خونبار اتوبوس با تریلی، روبروی پمپ بنزین دهشیر دراستان را مطلوب اعلام کرد و گفت: هیچ یک از مصدومان فوت نشده اند.

- رییس اورژانس یزد با اشاره به وضعیت حادثه دیدگان تصادف دهشیر؛ هیچ یک از مصدومان تصادف اتوبوس حامل سربازمعلمان فوت نشده اند ایسنا/یزد رییس اورژانس استان یزد، وضعیت حادثه دیدگان تصادف خونبار اتوبوس با تریلی، روبروی پمپ بنزین دهشیر دراستان را مطلوب اعلام کرد و گفت: هیچ یک از مصدومان فوت نشده اند.

دکتر احمد دهقان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: وضعیت کلی مصدومان بهتر است و هیچ یک از مصدومان نیز فوت نکرده اند.

وی تصریح کرد: چهار مسافر و کمک راننده اتوبوس مذکور در این حادثه فوت کردند و هر دو راننده تریلی و اتوبوس زنده هستند.

به دنبال این حادثه و پیام رییس قوه قضاییه در خصوص ضرورت پیگیری این حادثه، رییس کل دادگستری استان یزد از حادثه دیدگان اتوبوس حامل سربازان بازدید کرد.

در این عیادت که دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، دادستان نظامی استان، بازرس کل استان یزد، رییس کل محاکم عمومی و انقلاب یزد و مدیر کل پزشکی قانونی حضور داشتند، وضعیت جسمی سانحه دیدگان، ارزیابی و از عوامل پزشکی بیمارستان شهید رهنمون، گزارش روند درمان و اقدامات صورت گرفته اخذ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ یک از مصدومان تصادف اتوبوس حامل سربازمعلمان فوت نشده اند

هیچ یک از مصدومان تصادف اتوبوس حامل سربازمعلمان فوت نشده اند