مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 09:252021-06-25سياسي

دولت جدید نیازمند حمایت آحاد مردم است


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه ادامه مسیر توسط دولت جدید نیازمند حمایت آحاد مردم جامعه است، گفت: دولت در شرایط نامناسب، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه ادامه مسیر توسط دولت جدید نیازمند حمایت آحاد مردم جامعه است، گفت: دولت در شرایط نامناسب، مسئولیت سکان داری کشور را پذیرفته و بنابراین نیازمند طرح و برنامه است، همچنین باید مطالبات مردم از دولت عاقلانه باشد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام چهارم تیرماه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرکرد با بیان اینکه انسان باید همیشه نگاه به آینده داشته باشد، اظهار کرد: نیاز است انسان برای آینده تدبیرداشته و دوراندیش باشد و تنها به وظیفه کنونی خود نگاه نکند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه انسان باید تا حد امکان برای امورات خود برنامه ریزی داشته باشد، افزود: این مسئله دخالت در امر پروردگار نیست، خداوند متعال دینش را رها نمی کند و همواره برای دینش حجت فرستاده است.

وی یادآور شد: گفته می شود هر 100 سال یکبار، پروردگار یک شخص نجات بخش برای دین خود می فرستد، یکی از این افراد، امام راحل (ره) بود که جامعه بشری را زنده کرد و انقلاب اسلامی را به راه انداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت جدید نیازمند حمایت آحاد مردم است

دولت جدید نیازمند حمایت آحاد مردم است