مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 09:202021-06-25سياسي

رییس جمهور منتخب و مجلس در بحث مذاکرات هسته ای کوتاه نیایند


ادامه مذاکرات چیزی جز تحقیر، زیاده خواهی نتیجه ای دیگر نخواهد داشت و به جای رفع تحریم ها به شکل مطلق می خواهند 4 تا 6 ماه تحریم ها را بردارند و لذا به جد از رییس جمهور منتخب و مجلس انقلابی می خواهیم در مذاکرات کوتاه نیایند و دستورات .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اصفهان که در مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، با اشاره به رشد ایران در تولید واکسن کرونا، گفت: در حال حاضر تولید پنج واکسن پاستور، رازی، فخری زاده، برکت و سینا در داخل در دست اقدام است و لازم است کیفیت لازم و مناسب داشته باشد و لذا اگر تاثیرگذاری و خلوص بیشتری داشته افتخار و ارتقایی برای جایگاه معنوی ایران اسلامی است.

 امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به پیشینه تولید واکسن در کشورهای اروپایی، ادامه داد: برخی کشورهای مدعی واکسن کشورهای دیگر را به اسم خود تولید کردند؛ با تبعیص مدیران را مقدم کردند و سیاه پوستان را واکسن نزدند یا دیر زدند و حتی در زمانی که ایدان اسلامی واکسن نداشت اجازه ندادند واکسن مناسب و مکفی در اختیار کشور قرار گیرد.

وی افزود: برغم دشمنی ها و تحریم ها و کسانی که نمی خواهند ما موفق شدیم و برغم مانع تراشی ها،  ایران در آینده نزدیک صادرات واکسن نیز خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور منتخب و مجلس در بحث مذاکرات هسته ای کوتاه نیایند

رییس جمهور منتخب و مجلس در بحث مذاکرات هسته ای کوتاه نیایند