مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 09:052021-06-25سياسي

قوه قضاییه اصلی ترین نگهبان و ناظر عدالت است


امام جمعه خرمدره با اشاره به اینکه عدل باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود، گفت: قوه قضاییه اصلی ترین نگهبان و ناظر عدالت است.

- به گزرش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام حسین علی زاهدی پور ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه خرمدره با اشاره به سالروز تشکیل و مروجان فرهنگ ناب ایرانی ـ اسلامی هستند.

امام جمعه خرمدره با اشاره به اینکه عدل باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود، افزود: قوه قضاییه اصلی ترین نگهبان و ناظر عدالت است.

  وی با بیان اینکه شهید بهشتی مظهر عدالت ساختاری بود، ادامه داد: امام راحل فرمودند (شهید بهشتی) مثل یک ملت بود و این یک تعبیر قرآنی است که در قرآن درباره حضرت ابراهیم گفته شده است.

  زاهدی پور با بیان اینکه اگر مردم احساس کنند کسی به دنبال اجرای عدالت است، اقبال نشان می دهند، تصریح کرد: رأی به آیت الله رییسی به دلیل کارنامه عدالتخواهی و درک درد محرومان است.

  خطیب جمعه خرمدره با اشاره به اینکه امیدواریم دولت سیزدهم تا پایان کار خود، عدالتخواهی را سرلوحه کار خود قرار داده و در این زمینه سربلند باشد، تصریح کرد: امیدواریم دولت در راستای خدمت به مردم گام بردارد.

وی به برگزاری انتخابات 28 خرداد اشاره کرد و افزود: انتخابات 28 خرداد، تکرار جنگ احزاب و صف آرایی جبهه حق در برابر جبهه باطل بود که جبهه حق ملت ایران پیروز این میدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه اصلی ترین نگهبان و ناظر عدالت است

قوه قضاییه اصلی ترین نگهبان و ناظر عدالت است