مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 08:552021-06-25سياسي

حضور مقتدرانه مردم در انتخابات زیر بمباران رسانه ای دنیا


خطیب جمعه رشت با بیان اینکه 49 درصد از ملت ایران در انتخابات در وانفسای جنگ روانی شرکت کرده و با رای 62 درصدی به رییس جمهور منتخب آن را به پایان رساندند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول نیز از مسائلی بود که برخی از مردم به خاطر آن در انتخابات شرکت نکردند، گفت: پیاده سواران دشمن در داخل و سیاه نمایی آنان نیز بر شرکت نکردن برخی ها تاثیرگذار بود.

  وی با انتقاد از ضعف مدیریت در فرایند رای گیری تصریح کرد: با قدردانی از این 49 درصد باید تعبیر بیش از 80 درصدی به مردم داد چرا که درخشش آنان در وانفسای بمباران رسانه ای مشکلات کرونا و ضعف مدیریت در رای گیری هرکدام عامل مهمی برای شرکت نکردن بود اما مردم هوشیار و بصیر ایران اسلامی با اقتدار نقشه شوم دشمن را نقش برآب کردند.

فلاحتی با انتقاد از وقت کشی اروپاییان به نیابت از آمریکایی ها در مذاکرات بیان کرد: می گویند آمریکا پذیرفته که برای مدت چهارماه تحریم های نفتی و مالی ایران را بردارد، این بسیار خنده دار است چرا که برداشتن کل تحریم ها و برای همیشه، سیاست قطعی جمهوری اسلامی است نه وعده های پوشالی از این دست.

خطیب جمعه رشت با انتقاد از تفکر خام برخی داخلی ها که از این 4 ماه خرسند شده اند، افزود: آمریکایی ها حتی راستی آزمایی را هم نپذیرفته اند، تضمینی هم  برای خارج نشدن نداده و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مقتدرانه مردم در انتخابات زیر بمباران رسانه ای دنیا

حضور مقتدرانه مردم در انتخابات زیر بمباران رسانه ای دنیا