مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 08:502021-06-25سياسي

دستگاه قضایی با در دست داشتن «سند تحول قضایی» به راه خود ادامه می دهد


با بیان اینکه این روزها نگرانی برای تداوم خط مشی اتخاذ شده در دو سال گذشته با رفتن آیت الله رییسی به قوه مجریه به وجود آمده است، گفت: دستگاه قضایی با در دست داشتن «سند تحول قضایی» به راه خود ادامه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام علی موسوی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر قیدار با اشاره به برگزاری انتخابات 28 خرداد اظهار کرد: مردم ایران در شرایطی که کرونای منحوس که همه عرصه های سیاسی و اجتماعی را تحت تاثیر قرار داده  و دیگر عوامل حضوری قابل توجه در انتخابات داشتند.

امام جمعه قیدار جنگ روانی احزاب بازیگران سلطه و استکبار و پیاده نظام آنها از داخل، گلایه مندی توده مردم از وضعیت اسفبار اقتصادی و تنگنای معیشت و تورم ناشی از تشدید فشار تحریم های ظالمانه و سوءمدیریت و بی تدبیری برخی از مدیران را از عوامل تاثیرگذار بر حضور مردم در انتخابات هفته گذشته اعلام کرد.

وی ادامه داد: مردم با تصمیم هوشمندانه، تاریخی و حضور پرشور، حیرت انگیز و عقلانی، زیباترین تابلو حضور در میدان را به تصویر کشیدند و عزم و اراده ملی خود را در دفاع از حریم جمهوری اسلامی به رخ جهانیان کشیدند و باطل السحر سیاه نمایی امپراطوری رسانه ای نظام سلطه و فریب خوردگان داخلی گردیدند و ثابت کردند پیوند امت با امام ناگسستنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی با در دست داشتن «سند تحول قضایی» به راه خود ادامه می دهد

دستگاه قضایی با در دست داشتن «سند تحول قضایی» به راه خود ادامه می دهد