مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 08:252021-06-25سياسي

شهید بهشتی مورد جفای فتنه مظلومیت جلادان قرار گرفت


رییس کل دادگستری گیلان با اشاره به جلادانی که در تاریخ در میان مردم فتنه مظلومیت راه می انداختند، گفت: تغییر جایگاه مظلوم و جلاد مختص این دوره نیست و همیشه تاریخ وجود داشت و بهشتی نیز مظلومی بود که همچون مولایش علی(ع) مورد جفای فتنه مظلومیت جلادان قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی امروز در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته رشت با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و شهدای گرانقدر این قوه اظهار کرد: تقویت خداخواهی و خداجویی در بین مردم یکی از ویژگی های شهدا بوده چرا که خداجویی امری فطری است.

  وی با بیان اینکه نگاه به مزار شهدا بستری برای خداجویی بوده و انسان را به ایثار و مروت دعوت می کند، افزود: شهدا صفات الهی را در جامعه متجلی کرده و اسما الهی را در زمین تجلی  و تابش صفات و اسما الهی در زمین بودند.

رییس کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه شهید بهشتی در سال 59 سلسله ای از مواضع فکری را در حزب جمهوری اسلامی بیان می کردند، گفت: آیت الله بهشتی در جلسه چهارم به عقل اشاره کرده که می توان با استدلال عقلی به خدا رسید اما در جلسه پنجم پیام عاشقی را با عبارت جوانان بیایید عاشق شویم در بین مخاطبین مطرح کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید بهشتی مورد جفای فتنه مظلومیت جلادان قرار گرفت

شهید بهشتی مورد جفای فتنه مظلومیت جلادان قرار گرفت