مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 08:252021-06-25سياسي

تاریخ حماسه کهگیلویه و بویراحمدی ها در پد خندق را فراموش نمی کند


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاریخ هیچ گاه حماسه کهگیلویه و بویراحمدی ها در پد خندق را فراموش نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ حسین کلانتری در پیامی به مناسبت سالگرد حماسه پد خندق آورده است: در دوران دفاع مقدس و در میدان بزرگ ایثارگری و جانفشانی که مردان و زنان ایران اسلامی برای حراست و حفاظت از کیان دین و کشور، جان خویش را در کف اخلاص نهادند، عملیات غرور آفرین پدخندق توسط شیردلان و غیور مردان استان کهگیلویه و بویراحمد به یکی از ماندگار ترین صحنه های دفاع مقدس تبدیل شد که با غیرت، سلحشوری و شجاعت رزمندگان این دیار به نتیجه رسید.

  حماسه پد خندق رزم حماسی شیر مردان این خطه از ایران اسلامی است و برای همیشه تاریخ به عنوان افتخاری بزرگ به یادگار خواهد ماند.

اینجانب چهارم تیرماه سالروز عملیات غرورآفرین پد خندق را به محضر خانواده های معظم و معزز شهدا ،جانباران،آزادگان، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به ویژه راد مردان این عملیات غرورآفرین تبریک و تهنیت عرض میکنم و در مقابل ایثار و فداکاری آنان سر تعظیم فرود می آورم.

امیدوارم با الگو پذیری از روحیه جهادی و شهادت طلبی آن دوران طلایی و بی بدیل، در سایه سار وحدت و همدلی با وفاداری به آرمان های حضرت امام (ره) وشهیدان والامقام وپیروی از منویات مقام معظم ره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ حماسه کهگیلویه و بویراحمدی ها در پد خندق را فراموش نمی کند

تاریخ حماسه کهگیلویه و بویراحمدی ها در پد خندق را فراموش نمی کند