مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 07:152021-06-25اجتماعي

تند باد و گرد و خاک مهمان آسمان خراسان جنوبی


کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: طی امروز و فردا گاهی وزش تند باد و گرد و خاک و در نوار شرقی وقوع باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی قابل پیش بینی است.

- فاطمه زارعی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، با اشاره به شرایط جوی استان طی روزهای آتی، اظهار داشت: مطابق با الگوی نقشه های هواشناسی از روز گذشته تا اوایل هفته آینده در برخی ساعات شاهد افزایش وزش باد و گرد و خاک در استان خواهیم بود.

وی بیان داشت: طی امروز و فردا گاهی وزش تند باد و گرد و خاک و در نوار شرقی وقوع باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی قابل پیش بینی است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی با اعلام اینکه به طور موقت روزهای یکشنبه و دوشنبه شرایط جوی در غالب نقاط استان نسبتا پایدار و آرام خواهد بود، تبیین کرد: دمای هوا در چند روز آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت.

زارعی با اشاره به تغییرات دمایی مرکز استان، گفت: تغییرات دمایی مرکز استان در گرم ترین ساعات روز گذشته حداکثر 34 درجه سانتی گراد بالای صفر بود.

وی مطرح کرد: در 24 ساعت گذشته بیرجند با حداقل دمای 15 درجه سانتی گراد بالای صفر خنک ترین و دهسلم نهبندان با حداکثر دمای 43 درجه سانتی گراد بالای صفر گرم ترین نقطه استان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تند باد و گرد و خاک مهمان آسمان خراسان جنوبی

تند باد و گرد و خاک مهمان آسمان خراسان جنوبی