مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 07:002021-06-25سياسي

میزان کالاهای رسوبی در انبارها کاهش یافت


مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از کاهش کالاهای رسوبی در انبارها در پی همکاری بیشتر دستگاه قضایی با این سازمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محمد علی افتخاری رییس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان، با اظهار رضایت از عملکرد قوه قضاییه در قبال سازمان اموال تملیکی، برگزاری جلسه رییس قوه قضاییه با مدیران اموال تملیکی در اسفند ماه سال گذشته را بسیار با اهمیت و مثمر ثمر عنوان کرد و گفت: این جلسه موجب شده دستگاه قضا و دیگر سازمان های ذیربط تأکیدات و دستورات رییس قوه قضاییه را در جهت تعیین تکلیف اموال تملیکی دولت به کار گیرند.

وی برگزاری این جلسه را بی سابقه و به هنگام تلقی کرد و گفت: این جلسه موجب شده سازمان نسبت به دریافت احکام فروش یا احکام قطعی با موفقیت های چشمگیری روبه رو شود.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در ادامه با بیان انتظارات سازمان اموال تملیکی از قوه قضاییه، مهمترین خواسته را تسریع در صدور حکم و تعیین تکلیف به موقع پرونده ها اعلام کرد و افزود: این کار حسنه دارای ابعاد مختلفی از جمله تحقق حمایت از تولید، حفظ حقوق ملت و دولت را در پی خواهد داشت و مانع از رسوب هرچه بیشتر کالا در انبارها می شود.

این مقام مسئول تاکید کرد: یکی دیگر از اقدامات اثربخشی که قوه قضاییه می تواند انجام دهد دایر کردن شعب ویژه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان کالاهای رسوبی در انبارها کاهش یافت

میزان کالاهای رسوبی در انبارها کاهش یافت