مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 06:502021-06-25سياسي

شهدای مدافع حرم زمینه ایجاد وحدت در جهان اسلام را فراهم کردند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: ارزش کار شهدای مدافع حرم که در سوریه جنگیدند، بسیار بالاست و آنان توانستند زمینه ایجاد وحدت در سطح جهان اسلام را فراهم کنند که اثرات آن را در آینده خواهیم دید.

- حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم در مراسم ششمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم حامد جوانی ، اظهار کرد: ششم تیرماه سال 1360، رهبر معظم انقلاب حین سخنرانی در مسجد ابوذر تهران، مورد حمله تروریستی قرار گرفتند که به حول قوه الهی، تنها چاشنی بمب تعبیه شده، منفجر شد و خود بمب به صورت معجزه آسا منفجر نشد تا رهبر معظم انقلاب بعد از امام خمینی (ره)، رهبری نظام اسلامی را برعهده بگیرند.

وی ادامه داد: اکنون که 32 سال از رحلت امام خمینی (ره) می گذرد، شاهد هستیم که کشورمان با همان صلابت، قاطعیت و شجاعت امام راحل، رهبری می شود و علاوه بر کشورما، سایر مسلمانان جهان نیز هدایت می شوند.

وی با اشاره به انفجار ساختمان حزب جمهوری در هفتم تیرماه سال 1360، توضیح داد: این حادثه ی تروریستی منجر به شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یارانشان شد که هرکدام از این اتفاقات می توانست در نظام هر کشوری خلل ایجاد کند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با بیان اینکه شهدای مدافع حرم شعار نهضت اسلامی را در عمل محقق کردند، گفت: شهدای مدافع حرم از سراسر کشورهای اسلامی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای مدافع حرم زمینه ایجاد وحدت در جهان اسلام را فراهم کردند

شهدای مدافع حرم زمینه ایجاد وحدت در جهان اسلام را فراهم کردند