مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 06:202021-06-25اقتصادي

ورود گسترده سیمان به بورس کالا به سود تولید وسهامداران سیمانی است


از دو سال پیش فعالان بازار خواستار عرضه سیمان در بورس کالا بودند که دلیل این تقاضا، رقابتی و شفاف شدن بازار این محصول بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، یک کارشناس بازارهای کالایی ضمن اشاره به اینکه از دو سال پیش فعالان بازار به طور جدی خواستار عرضه سیمان در بورس کالا بودند گفت: دلیل این تقاضا نیز رقابتی شدن و شفاف شدن بازار این محصول بود اما در آن دوره این پیشنهاد اجرایی نشد اما حدود یک ماه است که سیمان روی تابلوی بورس کالا می رود و شرکت ها یکی پس از دیگری در این بورس پذیرش می شوند؛ این رویداد قطعاً به سود تولید و سهامداران سیمانی است.

علیرضا سلیمانی انگیزه غالب مقاومت های گذشته برای ورود سیمان به بورس را عادت کردن افراد به بازار سنتی و آزادی عمل در صادرات سیمان دانست و افزود: بنابراین، طی 2 سال گذشته، عرضه سیمان در بورس کالا محقق نشد اما نهایتاً، سد مقاومتی مقابل عرضه بورسی سیمان شکسته شد.

اصلاح قیمت سیمان، تولیدکنندگان را به سمت بورس کشاند وی یادآور شد: از چند هفته پیش، تولیدکنندگان برای عرضه تولیداتشان در بورس پیش قدم شدند.

به نظر می رسد آنچه سبب شده این مقاومت ها از بین برود و فعالان بازار سیمان را به سمت بورس هدایت کند، اصلاح قیمت این محصول باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود گسترده سیمان به بورس کالا به سود تولید وسهامداران سیمانی است

ورود گسترده سیمان به بورس کالا به سود تولید وسهامداران سیمانی است