مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 06:202021-06-25بين الملل

واکنش ایران به گزارش کانادا درباره هواپیمای اوکراینی


محسن بهاروند معاون حقوقی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به دولت کانادا در خصوص هواپیمای اوکراینی گفت: چنانچه می بینیم کانادایی ها هم به این نکته صحه گذاشته اند که شلیک به این هواپیما عمدی نبوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، معاون حقوقی وزارت امور خارجه کشورمان افزود: بخشی از گزارش که انتقاد به گزارش سایت قطره و به نقل ازسانحه تیم بررسی جمهوری اسلامی ایران است از حیث فنی، بی مبنا و لذا غیرقابل قبول است.

ایران قبل از انتشار و در فرصت قانونی، پیش نویس گزارش خود را برای کشورها فرستاد و آنها نیز نظرات خود در خصوص این گزارش را برای تهران ارسال نمودند.

همه باید بدانند که متخصصین از کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه که اگرچه ممکن است از نقطه نظر سیاسی با آنها مخالف باشیم اما نظرات خود را در محدوده تخصصی و حرفه ای نگاه داشته و نسبت به حرفه ای بودن گزارش تیم بررسی سانحه کشورمان اظهار نظر مثبت داشته و قدردانی کرده اند.

در همین راستا حتی سازمان ایکائو اجرای توصیه های تیم ایرانی را برای ارتقای ایمنی هوانوردی در برنامه کاری خود گنجانده است.

بهاروند تاکید کرد: کانادا هم بعنوان مشاور اوکراین نظرات فنی خود را ارسال کرده و تیم بررسی سانحه کشورمان بیشتر نظرات آنها که در مورد تقویت متن بوده و به تحقیقات فنی کمک کرده است را در گزارش نهایی خود ملحوظ ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ایران به گزارش کانادا درباره هواپیمای اوکراینی

واکنش ایران به گزارش کانادا درباره هواپیمای اوکراینی