مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 06:102021-06-25سياسي

لزوم استفاده از امکانات دستگاه ها برای رفع مشکلات جانبازان و ایثارگران


برای رفع مشکلات جانبازان و ایثارگران و خانواده های آن ها ضرورت دارد از امکانات دستگاه ها استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران؛ محمد جواد حشمتی مهذب رییس کل دادگستری استان تهران در دیدار با هستیم و هر چه داریم از رشادت ها و فداکاری های این قشر بزرگ است که این افراد با خون هایی که به پای انقلاب ایثار کرده اند موجب بیمه انقلاب اسلامی شده اند.

حشمتی مهذب افزود: برای رفع مشکلات جانبازان و ایثارگران و خانواده های آن ها ضرورت دارد از امکانات دستگاه ها استفاده شود و پاسداشت و توجه به تقاضا ها و نیاز ها ایثارگران، جانبازان و خانواده آن ها را وظیفه خود می دانیم ضمن آنکه امیدواریم بنیاد شهید نیز که وظیفه مراقبت و رسیدگی به امور ایثارگران را برعهده دارد، در کار خود به جد ورود کند.

وی گفت: توجه به خانواده ایثارگران و شهیدان را برای دستگاه های دیگر توصیه داریم و برای دستگاه خودمان این ادای دین و انجام وظیفه نسبت به ایثارگران و خانواده آن ها را وظیفه خود می دانیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران نیز با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تجلیل و تقدیر از همسر جانبازان بالای 70 درصد عنوان کرد: جا دارد از تلاش ها و زحماتی که همسر جانباز گرامی ایران اسلامی حیدری ارمکی در طول سالیان سال بی دریغ داشته اند، تقدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از امکانات دستگاه ها برای رفع مشکلات جانبازان و ایثارگران

لزوم استفاده از امکانات دستگاه ها برای رفع مشکلات جانبازان و ایثارگران