مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 05:202021-06-25فناوري

ویندوز 11 مایکروسافت رونمایی شد


سیستم عامل ارتقاء یافته مایکروسافت با قابلیتهای جدید برای گیمرها مانند اپلیکیشن ایکس باکس و عملکرد بازی بهتر، ممکن است همچنین برای کاربران عادی جذاب باشد.

- مایکروسافت ویندوز 11 را رونمایی کرد که نخستین به سازی عمده سیستم عامل ویندوز از سال 2015 است و تغییرات جدیدی دارد که مدل کسب و کار پرسود فروشگاه اپ استور اپل را به چالش می کشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ویندوز 11 که تا پایان سال 2021 عرضه خواهد شد، شامل یک فروشگاه ویندوز جدید است که به طراحان نرم افزار امکان می دهد از سیستمهای پرداخت درون برنامه ای استفاده کنند و هیچ کمیسیونی به مایکروسافت پرداخت نکنند.

همچنین با مساعدت فناوری از سوی آمازون و اینتل، به کاربران اجازه می دهد اپلیکیشنهای موبایل اندروید را یافته و در لپ تاپ و رایانه شخصی خود اجرا کنند.

این اقدامات برخلاف رویکرد اپل است که تنها به کاربران اجازه می دهد از فروشگاه اپ استور نرم افزار دانلود کنند و محدودیتهایی برای طراحان نرم افزار اعمال می کند که شامل الزام به استفاده از سیستمهای پرداخت درون برنامه ای و پرداخت کمیسیون 30 درصدی به اپل است.

این تغییرات به تقابل نگرشها میان مایکروسافت و اپل منجر می شود.

مایکروسافت به تازگی به سرمایه بازار دو تریلیون دلار دست یافته و دومین شرکت آمریکایی پس از اپل است که به این نقطه عطف می رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویندوز 11 مایکروسافت رونمایی شد

ویندوز 11 مایکروسافت رونمایی شد