مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 05:002021-06-25ورزشي

آغاز مسابقات هندبال ساحلی بانوان منطقه جنوب کشور به میزبانی شهر کرمان


چهار تیم بانوان هرمزگان به مسابقات هندبال ساحلی کشور اعزام شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، و هیات هندبال هرمزگان چهار نماینده استان در این رقابت ها با تیم های از بوشهر،  کرمان ، اصفهان و فارس رقابت خواهند کرد.

  دبیر هیات هندبال هرمزگان اظهار داشت: این مسابقات در دو گروه برگزار خواهد شد که در گروه اول تیم های پرسل زرقان فارس، نایبند ب بندرعباس، اصفهان الف ، کرمان ب و هیات هندبال هرمزگان و در گروه دوم تیم های نایبند الف بندرعباس،  امید کرمان ،آراات دشتستان بوشهر، آذرخش بندرعباس و اصفهان ب با هم به رقابت خواهند پرداخت.

  عیانی ادامه داد: این برای اولین بار است که چهار تیم بانوان از هرمزگان در رقابت های ساحلی شرکت می کنند که نشان از استعداد های ناب ورزش هندبال در استان می باشد.

  دبیر هیات هندبال هرمزگان تصریح کرد: به نظر می رسد گروه دوم این مسابقات گروه مرگ مسابقات باشد و یقینا حساس ترین بازی روز نخست این مسابقات بین تیم های آذرخش بندرعباس و نایبند الف می باشد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مسابقات هندبال ساحلی جام باشگاه ها و دسته جات آزاد بانوان منطقه جنوب کشور تا پنجم تیرماه در کرمان برگزار می شود و از هر منطقه سه تیم به مرحله نهایی مسابقات صعود می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مسابقات هندبال ساحلی بانوان منطقه جنوب کشور به میزبانی شهر کرمان

آغاز مسابقات هندبال ساحلی بانوان منطقه جنوب کشور به میزبانی شهر کرمان