مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 04:452021-06-25سياسي

مراسم تشییع پیکر خبرنگارهای ایسنا و ایرنا آغاز شد


سیاهه ی ایسنایی های از دست رفته در دو دهه ی گذشته، هر بار سنگین تر می شود و این بار گران، چنان قلب و روح ما را می فشارد که جز پناه بردن به خالق قادر و رحمان و اولیای صبورش، - سیاهه ی ایسنایی های از دست رفته در دو دهه ی گذشته، هر بار سنگین تر می شود و این بار گران، چنان قلب و روح ما را می فشارد که جز پناه بردن به خالق قادر و رحمان و اولیای صبورش، یارا و پناه دیگری نداریم.

درگذشت نابهنگام همکار فعال، متین و خوش آتیه ایسنا، مهشاد کریمی، در سانحه ی واژگونی خودرو حامل خبرنگاران محیط زیست در سفر بازدید از آخرین وضعیت دریاچه ی ارومیه، پس از سانحه ی سقوط هواپیمای سی130 ارتش که دو نفر دیگر از همکاران نجیب ما را به فیض شهادت رساند، دومین حادثه ی مرگبار برای همکاران خدوم خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) است که حین انجام ماموریت خبری رخ داده است.

و امروز ـ جمعه ـ چهارم تیر ماه ـ با خاکسپاری پیکر نازنین مهشاد کریمی، یکی دیگر از یاران عزیزمان که قرار بود به جای خانه ابدی چند روز دیگر به خانه بخت برود و وداع همیشگی با او، برگی دیگر از روزهای غمناک در تقویم ایسنا رقم خورد.

لبخند می زدی و جهان جان تازه داشت/بانوی آب و سبزه و گلزار الوداع! در مراسم تشییع پیکر خبرنگاران ایسنا و ایرنا جمع کثیری از اهالی رسانه، خانواده های خبرنگاران، دوستان و همکارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تشییع پیکر خبرنگارهای ایسنا و ایرنا آغاز شد

مراسم تشییع پیکر خبرنگارهای ایسنا و ایرنا آغاز شد