مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 04:052021-06-25بين الملل

آمریکا حدود 650 سرباز را بعد از خروج، در افغانستان حفظ می کند


مقام های آمریکایی به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفتند، انتظار می رود بعد از تکمیل روند خروج بخش اصلی نیروهای نظامی آمریکا از افغانستان، که قرار است عمدتا در طی دو هفته آینده انجام شود، - مقام های آمریکایی به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفتند، انتظار می رود بعد از تکمیل روند خروج بخش اصلی نیروهای نظامی آمریکا از افغانستان، که قرار است عمدتا در طی دو هفته آینده انجام شود، میزان 650 سرباز آمریکایی در این کشور به منظور تامین امنیت برای دیپلمات ها باقی بمانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این مقامها گفتند، علاوه بر آن چند صد نیروی آمریکایی دیگر نیز به صورت بالقوه تا ماه سپتامبر در فرودگاه کابل خواهند ماند تا به سربازان ترکیه ای در تامین امنیت کمک کنند و این یک اقدام موقت تا زمان اجرای عملیات امنیتی رسمی تری تحت رهبری ترکیه خواهد بود.

در مجموع این مقام ها اظهار کردند، آمریکا انتظار دارد تا چهارم ژوییه یا کمی بعد از آن، خروج فرماندهی نظامی آمریکا و ائتلاف، رهبری آن و اکثر سربازان را رقم بزند تا ضرب الاجلی که چند ماه قبل فرماندهان تعیین کردند را عملی سازند.

روند خارج سازی بخش عمده بیش از 4000 سرباز حاضر در افغانستان در ماه های اخیر تا قبل از ضرب الاجل 11 سپتامبر آتی که از سوی جو بایدن رییس جمهور آمریکا برای خروج تعیین به خوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا حدود 650 سرباز را بعد از خروج، در افغانستان حفظ می کند

آمریکا حدود 650 سرباز را بعد از خروج، در افغانستان حفظ می کند