مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 02:352021-06-24اقتصادي

اصفهان نیاز به ساخت نیروگاه دارد/ کمبود برق با اعمال خاموشی نباید جبران شود


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت:وزارت نیرو و شرکت توانیر نباید کمبود برق را با اعمال خاموشی جبران کنند، باید نیروگاه ها را متناسب با نیاز استان اصفهان تقویت و احداث کنند.

- منصور شیشه فروش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به کشفیات ماینرها در استان اظهار داشت: از اول سال تاکنون 210 مرکز تولید رمزارز با همکاری قوه قضاییه، نیروی انتظامی، شرکت های توزیع برق و مخابرات کشف شده که در همه آن ها حدود 5 هزار دستگاه ماینر با توان تولید 10 مگاوات برق بوده است و برخورد قانونی با آن ها انجام شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه در جلسات برگزار شده ستاد مدیریت بحران اقدامات مهمی برای تأمین برق انجام شده است، گفت: با شرکت های فولاد مبارکه و ذوب آهن و صنایع بزرگ هماهنگی برای مشارکت کاهش بار دریافتی انجام شده و برنامه ریزی جابجایی یک روز تعطیل با یک روز کاری برای مشترکان شبکه های فوق توزیع و موقعیت اضطراری بار در فیدرهای سریع القطع انجام شده است.

وی با بیان اینکه به همه مشترکان ابلاغ شده ژنراتورها را آماده کنند و جابه جایی زمان مصرف را داشته باشند، افزود: همکاری بخش کشاورزی در خصوص کاهش مصارف برق، تعدیل چراغ های روشنایی معابر به تعداد 137 هزار دستگاه با همکاری شهرداری ها، نصب دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان نیاز به ساخت نیروگاه دارد/ کمبود برق با اعمال خاموشی نباید جبران شود

اصفهان نیاز به ساخت نیروگاه دارد/ کمبود برق با اعمال خاموشی نباید جبران شود