مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 02:302021-06-24ورزشي

احتمال بازی تراکتور در امارات یا قطر/ استقلال سراغ دوحه می رود؟


با اعلام یک عضو باشگاه النصر عربستان، این تیم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برای میزبانی از تراکتور ایران احتمالا سراغ امارات یا قطر می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرگزار خواهد شد.

به این ترتیب استقلال که در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میزبان الهلال است، باید یک کشور بی طرف را ظرف دو هفته آینده به AFC معرفی کند.

النصر عربستان هم که میزبان تراکتور ایران است، در همین بازه زمانی باید کشوری را برای میزبانی از نماینده ایران انتخاب کند.

یکی از اعضای باشگاه النصر در این ارتباط به سایت کوره گفت: باشگاه النصر استادیومی را در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس برای دیداری که روز 14 سپتامبر (23 شهریور) برگزار می شود، تعیین می کند به ویژه قطر یا امارات.

باشگاه تصمیم نهایی خود را در روزهای آینده اتخاذ خواهد کرد.

وی افزود: چند مورد باید در انتخاب شهر میزبان لحاظ شود از جمله مدت زمان قرنطینه، اقدامات احتیاطی، تامین استادیوم ها و هتل ها.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یکی از کشورهایی که در سال های اخیر میزبان تیم های ایرانی برابر نمایندگان عربستان در لیگ قهرمانان آسیا بوده، قطر است.

این کشور حتی لیگ قهرمانان 2020 آسیا را به صورت متمرکز برگزار کرد و بعید نیست استقلال هم برای دیدار روز 22 شهریور برابر الهلال شهر دوحه را انتخاب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بازی تراکتور در امارات یا قطر/ استقلال سراغ دوحه می رود؟

احتمال بازی تراکتور در امارات یا قطر/ استقلال سراغ دوحه می رود؟