مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 22:452021-06-24سياسي

3 هزار و 800 خدمت به خانواده های زنجانی ارائه شد


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از ارائه 3 هزار و 857 مورد خدمت در بخش های مورد نیاز خانواده های دارای سرپرست زندانی جرائم غیرعمد خبر داد.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد به عنوان بال عاطفی و مهربانی نظام در راستای انجام رسالت سازمانی خود در حوزه محرومیت زدایی و توانمندسازی خدمات حمایتی مستمر، موردی، تک و چند خدمتی زمان دار را به خانواده های نیازمند حمایت ارائه می کند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه خدمات حمایتی کمیته امداد به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه از طریق استحقاق سنجی و تحت حمایت قراردادن افراد نیازمند حمایت با راهبرد توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات به آنها عرضه می شود، افزود: بر همین اساس بسته های خدمتی متنوع و متعددی با رویکرد توانمندسازی جامعه هدف طراحی و بوده است.

صفری با اشاره به اینکه مساعدت های موردی و ضروری، تهیه لوازم آموزشی الکترونیکی از جمله تبلت دانش آموزی، حامی یابی برای فرزندان معنوی در قالب طرح اکرام محسنین و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی، ضروری و اشتغال از خدمات دیگر این نهاد به خانواده های دارای سرپرست زندانی جرائم غیر عمد در سال گذشته بوده است، اضافه کرد: بر اساس آمارهای موجود به منظور خدمت رسانی به خانواده های دارای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 هزار و 800 خدمت به خانواده های زنجانی ارائه شد

3 هزار و 800 خدمت به خانواده های زنجانی ارائه شد